Pages

eduideas

Δράση διαλείμματος - Μπάσκετ
Περίληψη: Με στόχο την κοινωνικοποίηση συγκεκριμένων μαθητών/τριών του σχολείου μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το διάλειμμα για την προσέγγιση του θέματος από μια ήρεμη και αθλητική πλευρά. Οι μαθητές/τριες διδάσκονται κανόνες παιχνιδιού όπως πάσα και σουτ (κατά κύριο λόγο) από πλευράς παιχνιδιού και να επικοινωνούν μεταξύ τους. Ενας καλός τρόπος γνωριμίας νέων μαθητών/τριών στο σχολείο είναι με κάθε πάσα να λέμε και τα ονόματά μας. Παραδείγματα της δράσης αυτής μπορείτε να δείτε στους παρακάτω συνδέσμους, μαζί με τον εκπαιδευτικό οδηγό.
ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΕΔΩ (εκπαιδευτικός οδηγός)
ΔΕΣ ΕΔΩ: youtube1
ΔΕΣ ΕΔΩ: youtube2


Δράση - Εορτασμός παγκόσμιων ημερών
Περίληψη: Στο πλαίσιο κοινωνικοποίησης των μαθητών/τριών πραγματοποιούμε τη δράση εορτασμού των παγκόσμιων ημερών. Επιλέγουμε 4 μέρες το μήνα που αντιστοιχούν σε μια παγκόσμια ημέρα με ένα ιδιαίτερο κοινωνικό μήνυμα. Σε κάθε μία από αυτές τις ημέρες οργανώνουμε δράσεις σχετικά με το αντικείμενο που διαπραγματεύεται η ημέρα εορτασμού. Παραδείγματα και όλες τις λεπτομέρειες του προγράμματος μπορείτε να κατεβάσετε παρακάτω.
ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΕΔΩ (οδηγός σχεδιασμού)
ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΕΔΩ (πρόγραμμα)

Δράση - Θεατρική παράσταση "Στα ίχνη του Μικρού πρίγρκιπα" από τον Λιάπη Βασίλη
Περίληψη: Στόχος του θεατρικού είναι να συμμετέχει ολόκληρη η εκπαιδευτική ομάδα και ο/η καθένας/μία να συμβάλει στο τελικό αποτέλεσμα με το μικρό η μεγάλο ρόλο. Το παρακάτω θεατρικό είναι ειδικά σχεδιασμένο έτσι ώστε να μπορούν να συμμετέχουν μέχρι και 40 μαθητές/τριες μαζί με δέκα εκπαιδευτικούς. Περιέχει το soundtrack και όλα τα ηχητικά εφφέ που χρειάζονται. Το σενάριο είναι έτσι φτιαγμένο για να είναι ευέλικτο και να προσαρμόζεται στις ανάγκες των μαθητών/τριών.
ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΕΔΩ (οδηγός σχεδιασμού)
ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΕΔΩ (σενάριο)


Δράση - Ψηφιακά πορτραίτα με παρουσίαση αυτών σε κανονική και διαδικτυακή έκθεση
Περίληψη: Οι μαθητές/τριες στο πλαίσιο των μαθημάτων πληροφορικής, καλλιτεχνικών συμμετέχουν στην έκθεση των ψηφιακών τους πορτρέτων (+ εκπαιδευτικών). Το πρόγραμμα απαιτεί συνεργασία και ομαδικότητα. Οι μαθητές/τριες εκπαιδεύονται στην χρήση ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής και της διαδικασίας μεταφοράς δεδομένων σε Η/Υ. Έπειτα βλέπουν τη διαδικασία επεξεργασίας και μετατροπής της φωτογραφίας σε vector (καρτουνίστικη version των πορτρέτων) μέσω λογισμικού επεξεργασίας εικόνας. Στη συνέχεια καλούνται οι ίδιοι να χρωματίσουν και να επεξεργαστούν σε κάποιο βαθμό το πορτρέτο τους βγάζοντας το τελικό αποτέλεσμα. Τέλος εκτυπώνουμε τα πορτραίτα σε διαστάσεις Α3 και ετοιμάζουμε για την έκθεση.

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΕΔΩ (οδηγός σχεδιασμού)